Laurierstraat

KVK nr 58741186

Kidsyoga met Helen Purperhart - 50 uur training

winkelwagen
Kidsyoga met Helen Purp...

KIDSYOGA MET HELEN PURPERHART

Kinderyoga opleiding – 50 uur
Wil je kinderyoga docent worden en kinderen in hun kracht zetten? Dan is deze beroepsopleiding echt iets voor jou! Je leert hoe je yogales geeft aan groepen kinderen in de basisschoolleeftijd. We bieden je een scala aan leuke yogaspelletjes die kinderen bewust laat bewegen, ontspannen en ontdekken. Spelenderwijs passeren de oefeningen in verhaalvorm de revue. De yogafilosofie loopt als een rode draad door de opleiding.

Helen Purperhart

De kinderyoga opleiding wordt gegeven door Helen Purperhart. Helen is bekend door haar grote inzet en vernieuwende manier om kinderyoga gestalte te geven. Vanuit haar persoonlijke visie en de ervaringen die zij heeft opgedaan in yogaland, heeft Helen haar eigen kinderyoga methode ontwikkeld die mensen uitnodigt en stimuleert om yoga op een speelse manier door te geven aan kinderen. De beste manier om kinderen te onderwijzen, is vanuit authenticiteit. Helen's missie is mensen te inspireren om op hun eigen wijze kinderyoga in de samenleving te brengen.

Voor wie
De kinderyoga opleiding is geschikt voor iedereen die kinderyoga wil toepassen in zijn of haar werk met kinderen. O.a. yogadocenten, kindercoaches, leidsters in de kinderopvang, leerkrachten, jeugdhulpverleensters en sociaal werkers die in gezinnen werken.

Certificering en registratie
Na het maken van een eindopdracht en het geven van een proeftraject ontvang je een kinderyoga certificaat. Je een door en word je opgenomen in de kinderyoga register. Deze certificering geeft recht om het kinderyoga keurmerk te voeren. Na het volgen van deze opleiding is het mogelijk om een door Yoga Alliance internationaal erkend 100 uur RCYT-certificaat te ontvangen door 2 online modules te volgen.

Stap-budget
Het is mogelijk om de 100 kinderyoga opleiding kosteloos te volgen met STAP-budget. Meld je dan aan bij de Kinderyoga Academie en vraag hier je STAP-bewijs aan.

Datum: 19 juni t/m 22 juni, 2023
Tijd: 9.30 - 15.30 uur