De Nieuwe Yogaschool

Rosan Oosterom

'Wanderlust' staat geschreven op één van de vele armbandjes om haar pols, maar ook de woorden 'Love', 'Peace' en 'Lucky'. Reizen zit haar in het bloed en meerdere keren per jaar zoekt ze de zon, zee en yoga op in binnen- en buitenland.

Rosan voelt zich dankbaar voor het feit dat ze jarenlang voor haar werk de hele wereld over heeft mogen vliegen. Na een carrière in de lucht, stapte ze over naar een baan op de grond. Daarin miste zij echter de verbinding met zichzelf en de mensen om haar heen. Ze trok haar stoute schoenen uit en gooide het roer volledig om.

Nu, een jaar na de Johan Noorloos Teacher Training te hebben afgerond, geeft ze op verschillende scholen binnen en buiten Amsterdam een heerlijke flow les, waarin op een warme, lichte en liefdevolle manier ruimte wordt gecreëerd voor verbinding met body, breath, heart, mind en soul!

DNYS Café | 2024 De Nieuwe Yogaschool | Algemene voorwaarden | Privacy | FAQ

Wachtwoord kwijt?