De Nieuwe Yogaschool

Verhoog gezondheid op de werkvloer en verbeter work-life balance

Met De Nieuwe Yogaschool

Verbeter werkplezier, gezondheid en balans op de werkvloer met De Nieuwe Yogaschool. Yoga, meditatie, mindfulness en ademwerk hebben een bewezen positief effect op stresspreventie en het stimuleren van een goede work-life balance.

Bij De Nieuwe Yogaschool in Amsterdam vind je een breed aanbod speciaal ontworpen om jouw bedrijf te helpen met stressmanagement en om gezondheid op de werkvloer te verbeteren, zoals verschillende vitaliteitsprogramma’s, yoga op het werk en teambuilding. Ontdek hier meer.

De Nieuwe Yogaschool Corporate Yoga neem contact op

Benieuwd naar de mogelijkheden?

We gaan graag met je in gesprek

Neem contact op >
De Nieuwe Yogaschool corporate yoga welzijn worklife balance werkvloer

Waarom yoga op het werk?

Ontdek wat yoga voor jouw bedrijf kan doen

Steeds meer bedrijven erkennen het belang van gezondheid op de werkvloer. Te veel stress op werk heeft een negatieve invloed op de werksfeer en leidt bovendien tot ziekte en uitval. Dat is waar yoga, meditatie, mindfulness of ademwerk kunnen helpen.

Zo werkt belastingvoordeel

Met yoga op het werk

Dankzij een regeling van de overheid (de WKR) kunnen jouw werknemers voordelig yoga beoefenen. Dit belastingvoordeel bestaat uit een werkgeversbijdrage, een bruto/netto uitruil of beide. Hierdoor kunnen bedrijfsyoga of abonnementen veel goedkoper uitvallen. Ook cursussen en trainingen vallen onder deze regeling.

Belastingvoordeel yoga op het werk De Nieuwe Yogaschool
Corporate memberships Teambuilding Workshops De Nieuwe Yogaschool

Memberships, teambuilding workshops...

De Nieuwe Yogaschool is er voor jou! Neem direct contact op.

Dat wil ik! >

Onze diensten

Waar je ook naar op zoek bent, van voordelige corporate memberships tot verbindende teambuilding workshops of vergaderen op een bijzondere locatie, ontdek het bij De Nieuwe Yogaschool.

De Nieuwe Yogaschool corporate yoga welzijn worklife balance werkvloer

Benieuwd naar wat we voor jou kunnen betekenen?

We gaan graag met je in gesprek!

Neem contact op >