Online yin yoga opleiding 100 uur | De Nieuwe Yogaschool

Online yin yoga opleiding 100 uur

Onder leiding van Johan Noorloos

Heb jij de kracht van yin yoga al ontdekt? In ons dagelijks leven is verstilling soms ver te zoeken. Yin yoga helpt om die stilte in onszelf te vinden en brengt balans in ons beweeglijke leven. Het werkt op de diepere lagen van ons lichaam, maakt soepel, creëert ruimte in je lijf en laat energie vrij stromen. Of je nu beginner of ervaren yogi bent. Iedereen kan de helende kracht van yin yoga ervaren. Voel jij de behoefte om je yin practice te verdiepen? Te leren over de asana’s, anatomie en meridianen? En wil je misschien zelfs onderzoeken of je yin yoga door wilt geven als yogadocent? Dan is de online yin yoga opleiding voor jou. Voor iedereen die meer wilt leren, vanuit de geborgenheid van je eigen huis en wanneer het jou uitkomt.

Wil je alles te weten komen over deze online opleiding? Kijk dan op de website voor onze online trainingen: De Nieuwe Yogaschool Online: www.denieuweyogaschoolonline.nl

Website bezoeken >

Belangrijke informatie

* Start wanneer je maar wilt
* HBO werk- en denkniveau
* Certificering - Het Nieuwe Yoganetwerk
* 1 jaar opleiding (maar 2 jaar toegang) tot de opleiding
* 100+ uur aan video-, lees en oefenmateriaal
* 175 inspirerende video's
* 10 modules vol kennisoverdracht
* 1 persoonlijk telefonisch intakegesprek met Johan Noorloos
* 4 online community momenten
* E-boek met artikelen
En meer

Meer lezen en inschrijven >

online vinyasa yoga opleiding

Verrijk je yogakennis

En ontdek de leraar in jezelf

Samen met Johan Noorloos en docenten van De Nieuwe Yogaschool duik je dieper in de wereld van yin yoga én in jezelf.  Deze Nederlandstalige thuisstudie duurt gemiddeld 15 weken – zo’n 7 uur per week – en natuurlijk ben je vrij om helemaal op je eigen tempo te leren. De studie bestaat uit onder andere 175 inspirerende video’s over asanatechniek, anatomie, fysiologie, filosofie, meridiaanleer, zelfonderzoek, pranayama en meditatie. En zit boordevol online praktijklessen. Tegelijkertijd bevat deze opleiding alle theoretische kennis uit onze gecertificeerde 200 uur yin yoga opleiding; als eerste stap in de opleiding tot yogadocent. Alle video’s, verdiepende artikelen, online werkboek en e-boek zijn voor lange tijd beschikbaar. Zo heb je alle ruimte om te studeren waar en wanneer jou dat uitkomt.

online yoga opleiding yin

Heb je vragen over de opleiding?

Plan dan een belafspraak in!

Belafspraak inplannen >
review online yin yoga opleiding

Review

Miriam vond vrijheid in yoga

“Een paar jaar geleden volgde ik mijn eerste yinles. Dat was best confronterend. Toch kwam ik terug voor meer. Na de yinles ervaarde ik dingen in mijn lijf die ik nog niet eerder had ervaren. Het was alsof ik een strakke spijkerbroek had uitgetrokken. Gaandeweg leerde yinyoga me de ruimte te zijn voor gedachten, emoties en sensaties in m’n lichaam, in plaats van me ermee te identificeren. Het heeft me geleerd om rustig door te ademen. Ook als het even ongemakkelijk wordt. Dat zaadje wat in die eerste yinles geplant is, is verder gaan groeien met het volgen van deze opleiding. Ik heb zoveel nieuwe dingen geleerd en ben nog elke dag dankbaar voor de nieuwe inzichten die ik heb gekregen. Het is het grootste cadeau wat ik mezelf had kunnen geven.”

– Miriam